rakan setia..

Sabtu, Oktober 30

heartless..!!



salam..tau x per gambar nie??lau sesape ader bace or main game kingdom heart mungkin tau kot..heheee..best siot..n today i want to express my feeling..i thing not really my feeling..but juz want to tell u all..tell u all that i am a heartless..so please bare with me...i've been thinking about thiz so much..n it keep bugging me..to all my fren, so sorry 4 being so heratless..i dun want but its juz me..korang x paham aq lagi..aq rse aq nie da x der perasaan tuk menyintai n dicintai..sebab aper aq x tau..mungkin nie la aq nak bagi tau..sory lau ader lukekan hati se sape kat sekeliling aq yer..aq x sengajer..

sebab aq pikir bler orang kate,"weh ko jage2 jgn sampai ko mainkan perasaan orang naty." so aq x nak aper yg di ungkapkan itu terjadi..im trying to distance my self from u all..so keep it safe distance..so dat no one will hurt..sbb aq x mugkin lagi terjejas akan faktor ini..di atas perubahan diri aq kepada tidak berperasaan..

now, im juz miss my best fren that i hav..i think dat i hav too many best fren..neva mind..as long as i remember them n vice versa, the relationship will remain like that..im sure..
Nabil Suzelan Amir, Razin Kamal, Yusof Adam, Zulhelmi Jamalus, Hazim Shamsudin, Fitrah Anugerah Ulfah and many more..miss u all damn much..hope we can see each other someday..

n x luper gak kat family aq.. aper pon..family first, nothing will change my mind..n sekali lagi aq mintak maap kat sume orang lau aq ader terkasar bahase..n x berperasaan terhadap korang..

adios..

4 ulasan:

paperhafiy berkata...

kyaa!!!!
kigdom hearts!!!
suker giler!!!!
sora roxas leon cloud keyblade gunblade munny!!!!!!

waaaaa~~~~~

srikandimawar berkata...

yeke...
ak da tau da ko mmg mcm tu...
p ape y ak tau ko xkn lupe kwn2 ko...
so ble kite x contact x semestinye x ingt kn???
but sumtimes...
we must show it...
thanx for being my best fren too...

mr. weird berkata...

btol hafie..best2..sangat2 best..

mr. weird berkata...

yeker??ehhee..well..aq ingat jer kawan2 aq..n yg aq lagi ingat kawan2 yg ingat kat aq..hehee..u 2..thanks 4 being my best girl fren..