rakan setia..

Rabu, April 20

happiness for me??

happines??do all of you know wat is happiness actually..
for me, im not deserve to happy..i dun know y..
when i wake up from this beautiful sleep, i strt to cry..
but the tears dry up before it fell off to my cheek..
i think i miss somthing important..
its FRENSHIP!!

wat about the title of the entry??its juz a title dat my fren post..i juz copied the title..
n dat entry is for me..read diz..

to hafiye halim..
" masa aku susah kau ada sahaja dengan aku, tolong aku dan support aku,

tapi masa aku gembira kau selalu hilangkan diri "

thanks sbb ingat aper yang aq cakap..yer..mungkin cara kau untuk berada semasa orang susah..tp itu bukan cara aq..bagi aq, kawan2 adalah kebahagian aq..dimana aq amat la mementingkan persahabatan..kenape aq mampu memaafkan sesiapa??itu pon da menunjuk kan bukti aq mementing kan persahabtan..

aq lebih suka diri aq x happy dari kawan2 aq x happy..aq lagi suka diri aq yang sakit dari kawan2 aq yang sakit..tp kadang2 aq x paham..semakin baik aq ngan diowng, tp diong senang2 je tinggal kan aq..mungkin sbb aq nie ank tunggal, aq terlalu manja..terlalu nak orang berkawan ngan aq..tp aq x lupe janji2 aq..tp orng memandang rendah pada janji2 aq..bagaikan sume kata2 aq x bley dipercayai..(aigoo..aper yang aq merepek nie..)

dah la..x nk merapu..
bye..

2 ulasan:

paperhafiy berkata...

haha~
then you got me wrong :D
I am happy, when I know u are happy
when people around me are happy

mr. weird berkata...

aq x kate ko x heppy..tp aq x ske bler waktu aq happy kau x der..