rakan setia..

Khamis, November 10

perempuan punye cerita..


Assalamualaikum semua..apa kabar??
kali ni saya nak bawak pembace semua untuk renung2 kan beberapa situasi yang melibatkan bedah dengan kawannya (lelaki) dan bedah dengan teman lelakinya. Saya terfikir pasal entri nie apabila saya berada didalam kesesakan tren..
Situasi pertama
Dimana seorang kawan bedah tersentuh nya.
Kawan bedah: maaf aq tersentuh kau..
bedah: ape maaf2??suka2 hati je sentuh anak dara orang.
Dimana teman lelaki bedah tersentuh nya.
Teman lelaki: maaf sayang, abg tersentuh tangan saying..
bedah: xper abg,syg x kesah pon. Syg ske lau dapat sentuh tangan abg..
Situasi kedua
Dimana dalam riuh rendah keadaan sekitar seorang kawan dengan tidak sengaja tersentuh bahagian pinggang bedah.
Kawan bedah: maaf bedah, aku x sengaja tersentuh pinggang kau. Maaf kan aku.
bedah: weh, agak2 la. Aku dara lagi kot. Jaga la sikit batas tuh.
Dimana semasa berjalan dengan teman lelaki.
Teman lelaki: syg x kesah ke abg peluk bedah kat pinggang nie?
bedah: syg x kesah pon. Lagi rapat lagi bagus. Bedah rase selamat kalau dengan abg.
Ok la. Dah abis pon situasi2 yang diberi. Ape pendapat korang?? Saya bawa korang kedalam situasi ni kerana saya terfikir pasal soSIALity yang berlaku disekeliling kita. Bukan nak tipu or ape, tp dialog yang sy buat sendiri nie adalah kebenaran nya. Bukan semua perempuan sedemikian, ramai jugak yang masih suci n menjaga ikhtilats. Tp bayangkan kalau bukan pemikiran yang begini, knape semakin byk pembuangan bayi?? Ingat perempuan, kerana nila setitik, rosak susu sebelanga.
Ini bukan nak salah kan sesiapa..Cuma nak bawak hadirin n hadiran sekalian berfikir sejenak..
Sekian wassalam..
(O.o)



Tiada ulasan: