rakan setia..

Khamis, Oktober 6

sahabat sejati kekal abadi..

assalam..ape kabar??
mesti sehat kan??start dari hari ni dan hari2 akan mendatang..
blog ini akan menjadi blog persendirian dimana lebih kepada kisah hidup mrweird n sedikit sebayk nasihat n ilmu berkaitan kehidupan..insyaALLAH..

berkenaan dengan tajuk kali ni..tajuk tu dapat dari satu blog..so, ia merupakan nama blog tersebut n ader entry yang bertajuk BUAT SAHABATKU..x thu kenape..tp, ape yang mr weird alami skunk nie buatkan mrweird betambah weird n heartless..sebelom nie, mr weird da hilang sense of humour dengan rakan2, tp ape yang berlaku kali nie watkan mrweird hilang sense to be friendly..

mrweird sgt2 la berubah..cume harap sgt dapat jd better dari nie..hati mrweird terlalu hiba..hanye ALLAH yang tahu..x der manusia yang mengetahui rasa hati ini..sebabnya, yang maha mencipta la yang lebih mengetahui rahsia hati dan rahsia kehidupan ini..

teman bagaikan pepasiran di tepian pantai..tp teman sejati adalah sebutir mutiara yang ditimbusi oleh jutaan butiran pasir..

mrweird tetap mrweird yang dlu..dimana mengasihi dan menyayangi sebutir mutiara yang mrweird jumpe dekat ribuan malah jutaan pasir kehidupan..

ukhuwah fillah..

Tiada ulasan: